loading...
میهن 2 فان,اس ام اس,دانلود آهنگ,ترول,کد پیشواز
admin بازدید : 410 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (1)

نیکی کریمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران است. نیکی کریمی از دوران دبستان بازی در گروه های کوچک تئاتری را آغاز کرد. نخستین نقش سینمایی اش را در سال ۱۳۶۸ در فیلم «وسوسه» به کارگردانی جمشید حیدری به دست آورد. اما نخستین حضور جدی اش را می توان در فیلم «عروس» به کارگردانی بهروز افخمی در سال ۱۳۶۹ دانست. نیکی کریمی و ابوالفضل پورعرب را اولین ستارگان سینمای ایران پس از انقلاب می دانند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛


admin بازدید : 83 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)


 جدید ترین سوتی ورزشی شبکه 3

بعد از سال‌ها پخش مسابقات فوتبال از شبکه سوم سیما، به نظر می‌رسد برخی از عوامل این کانال تلویزیونی هنوز هم آشنایی کافی با این حوزه و مفاهیم ابتدایی آن پیدا نکرده‌اند.



در همین راستا غروب جمعه و همزمان با پخش بازی پرسپولیس و فولاد، زیرنویس تلویزیونی مربوط به اعلام پخش بازی بایرن و چلسی بارها در شبکه سوم به نمایش درآمد.

admin بازدید : 730 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (1)

همشهری سرنخ: وقتی «آنی جونز» متولد شد همه تعجب کردند چون تا آن زمان نوزادی مثل او را ندیده بودند، نوزادی که صورتش پوشیده از مو بود.

در ابتدا بسیاری گمان می کردند که خیلی زود موهای صورت نوزاد می ریزد اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه با گذشت زمان، صورت کودک پشمالوتر شد و همین مسئله باعث شد تا آنی جونز تبدیل به یکی از مشهورترین شخصیت های عجیب در تاریخ سیرک شود.




admin بازدید : 201 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

به گزارش اعتماد، 19 روز از زمان كشف جسد فوتباليست 22 ساله‌يي كه خدمت سربازي‌اش را در تيم نيروي زميني مي‌گذراند سپري شده ولي هنوز هيچ فرد يا افرادي به عنوان مظنون يا متهم در اين ماجرا دستگير نشده‌اند.

«اميد دربندي» در حالي به قتل رسيد كه از نيمه مردادماه امسال خانواده‌اش طي شكايتي اعلام كردند عده‌يي فرزندشان را ربوده و تقاضاي 110 ميليون تومان پول نقد كرده‌اند. اما پليس نتوانست در فاصله نيمه مردادماه تا 19 مردادماه كه جسد اميد در چاهي حوالي كهريزك كشف شد. اقدامي بكند و اين در حالي بود كه پدر اميد 10 ميليون تومان به رباينده‌ها پرداخت كرده بود. با اين حال وقتي خبر كشف جسد اميد مطرح شد زمزمه‌يي نيز در سايت‌هاي خبري جريان گرفت كه افغان‌ها عامل ربوده شدن او بوده‌اند زيرا پدر اميد گفته بود ربايندگان با پيش‌شماره هرات با او در تماس بوده‌اند.

بر اساس شواهد به دست آمده از جسد اين فوتباليست گفته مي‌شود 100 ضربه چاقو بر بدن او وارد شده بوده كه سوالي را در ذهن تداعي مي‌كند، آيا ربايندگان قصد اخاذي داشته‌اند يا نقشه انتقام جويي در سر پرورانده بودند؟

admin بازدید : 1520 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (2)



روز گذشته شبکه آموزش در در یکی از برنامه های خود تصاویری از سگ های ولگرد پخش کرد که قطعاتی از آلبوم سنتوری روی آن میکس شده بود به شکلی که به نظر می رسید این سگ ها در حال آواز خواندن هستند.

بعد از پخش تصاویر، مجری برنامه با ذوق و شوق گفت: این سگ با صدای خشدارش ناله می کرد: پیر شدم پیر تو ای جوانی!

admin بازدید : 627 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

 

به گزارش جام، امیر خان بازیگر سرشناس بالیوودی به همراه مادرش زینت حسین به مکه رفته است.

 

او به درخواست مادرش به این سفر رفته است و در این سفر 8تن از اعضای خانواده اش به همراه 6 بادیگارد او را همراهی می کنند.

 

این سفر مربوط به یک سال گذشته می باشد.




بقیه تصاویر در ادامه مطلب

 

admin بازدید : 286 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (1)

دو مرد جوان که متهم هستند دختری را ربوده و مورد آزار قرار داده‌‌اند به دنبال نقض حکم اعدام توسط دیوان‌عالی کشور در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می‌روند.دختر جوانی دو سال قبل به ماموران خبر داد مورد آزار جنسی قرار گرفته ‌است. او به پلیس گفت: دو مرد من را به عنوان مسافر سوار ماشین کردند و بعد به بیابانی خلوت کشاندند. آنها به زور مرا مورد آزار قرار دادند و هرچه التماس کردم رهایم کنند توجهی نکردند. 
ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند دو متهم از کارکنان سازمانی امدادی هستند که بعد از کار برای تفریح با خودرو یکی از دوستان‌شان بیرون رفتند و شاکی را سوار و به او تعرض کردند.


admin بازدید : 248 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (1)

دو پسر جوان روز ۱۴ آذر سال گذشته دختری را که به شدت بدحال بود به درمانگاه مهرگان واقع در منطقه کیانمهر کرج بردند و پزشکان اقدامات اولیه درمانی را آغاز کردند. پس از آن دختر نوجوان خودش را شیوا معرفی کرد و به کادر درمانی گفت توسط مردی مورد تجاوز قرار گرفته و دو پسری که او را به بیمارستان رسانده‌اند ناجیان وی هستند.ساعتی بعد تیمی از ماموران پلیس که از طریق مسوولان درمانگاه از واقعه مطلع شده بودند خود را به آنجا رساندند و در بدو امر به بازجویی از شیوا پرداختند. او گفت: «در شهرک نور به قصد رفتن به خانه‌مان سوار خودرو پژویی شدم که مسافربر به نظر می‌رسید. چون دو پسر در صندلی عقب نشسته بودند من روی صندلی جلو نشستم. دو مسافر دیگر در حال خوردن نذری بودند و به من تعارف کردند اما قبول نکردم آن دو مسافر چند دقیقه بعد پیاده و من و راننده تنها شدیم.»

تجاوز هولناک به دختر جوان توسط راننده هوسران

admin بازدید : 2264 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

مدیر عامل یک شرکت خصوصی که به بهانه استخدام زن منشی، وی را ربوده و پس از آزار و اذیت او را در یک باغ متروکه‌ در حومه شهریار رها کرده بود، دستگیر شد.روزهای پایانی آبان امسال زنی جوان با حضور در پلیس آگاهی شهریار در غرب استان تهران علیه مردی جوان به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد.

زن جویای کار اسیر وسوسه های شیطانی مديرعامل شركت

admin بازدید : 354 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)




پلیس در تعقیب مردی است که نوعروسی را ربوده و مورد تعرض قرار داده است. همدست این مرد در جریان تحقیقات ویژه دستگیر شده و به جرمش اعتراف کرده است.این پرونده اواخر آذرماه با شکایت زن جوانی به نام مریم به جریان افتاد. او وقتی به پلیس آگاهی تهران رفت در حالی‌که به شدت مضطرب و پریشان بود به ماموران گفت دو مرد وی را ربوده و مورد تجاوز قرار داده‌اند.

admin بازدید : 1467 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

تجاوز به دختر 5 ساله باز هم در هند

هند که در ماه های اخیر شاهد تجاوز های مکرر به زنان داخلی و خارجی بوده است این بار از شنیدن خبر تجاوز وحشیانه به کودکی ۵ ساله تکان خورد. دختری پنج ساله پس از آنکه به مدت چندین روز مورد تجاوز و ضرب وشتم یک متجاوز قرار داشت در حالی که در وضعیت وخیمی به سر می برد از سوی پلیس نجات یافت.

admin بازدید : 1484 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)




سه پلیس مالزیایی ۲۱، ۲۵ و ۳۳ ساله در دادگاه متهم به تجاوز دسته جمعی به یک زن ۲۵ ساله اندونزیایی در یک باشگاه پلیس در ابتدای ماه جاری شدند.این پرونده به شدت خشم مردم مالزی، بویژه زنان و کشور همسایه آنها اندونزی را برانگیخته واندونزی نیز اجرای عدالت در مورد این قربانی ۲۵ ساله را خواستار شده است.

دادگاه محلی در ایالت پنانگ، واقع در شمال مالزی در ابتدا این سه افسر را از اتهام تجاوز تبرئه کرده بود، اما دادگاه امروز پس از بررسی مجدد پرونده و اظهارات قربانی آنها را متهم کرد.

 

admin بازدید : 133 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)




یکی از مقامات ارشد پلیس هند درباره تازه ترین حادثه تجاوز به دختران کم سن و سال در این کشور گفت گروهی ۴ نفره به یک دختر سیزده ساله در بمبئی تجاوز کردند.در این حادثه که در منطقه واکولا در حومه بمبئی روی داد: متجاوزان مواد الکلی آرام بخش در نوشیدنی این دختر ریختند. 

این مقام پلیس که خواست نامش فاش نشود گفت آزمایش های پزشکی وقوع این تجاوز را تایید کرده است.

 

admin بازدید : 144 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)
تجاوز به یک زن در اتوبوس اینبار در برزیل

یک مرد مسلح در ریودوژانیرو برزیل بعد از ظهر جمعه با ورود به یک اتوبس مسافربری و تهدید مسافران و راننده بیش از ۱۰ مسافر را به جلوی اتوبوس هدایت کرد و به راننده اتوبوس گفته است که همچنان به حرکت خود ادامه دهد،وی در ادامه یک زن را به مدت بیش از نیم ساعت در قسمت انتهایی اتوبوس مورد تجاوز قرار داده و با سرقت اشیای قیمتی مسافران از محل گریخته است.


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 41
  • بازدید کلی : 51,113
  • کدهای اختصاصی