loading...
میهن 2 فان,اس ام اس,دانلود آهنگ,ترول,کد پیشواز
admin بازدید : 285 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (1)

دو مرد جوان که متهم هستند دختری را ربوده و مورد آزار قرار داده‌‌اند به دنبال نقض حکم اعدام توسط دیوان‌عالی کشور در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می‌روند.دختر جوانی دو سال قبل به ماموران خبر داد مورد آزار جنسی قرار گرفته ‌است. او به پلیس گفت: دو مرد من را به عنوان مسافر سوار ماشین کردند و بعد به بیابانی خلوت کشاندند. آنها به زور مرا مورد آزار قرار دادند و هرچه التماس کردم رهایم کنند توجهی نکردند. 
ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند دو متهم از کارکنان سازمانی امدادی هستند که بعد از کار برای تفریح با خودرو یکی از دوستان‌شان بیرون رفتند و شاکی را سوار و به او تعرض کردند. 

ماموران بعد از چند روز پیگیری و به دست آوردن آدرس متهمان موفق شدند این دو را بازداشت کنند. آنها در ابتدا مدعی شدند ادعای تجاوز تهمت است اما زمانی که با شاکی مواجه شدند لب به اعتراف گشودند و جزییات را توضیح دادند. آنها گفتند وقتی ماشین را برداشتیم و بیرون رفتیم اصلا قصد تجاوز به کسی را نداشتیم اما بعد از اینکه دختر جوان را سوار کردیم وسوسه شدیم و دیگر نتوانستیم خودمان را کنترل کنیم و او را مورد آزار قرار دادیم. بعد از تکمیل تحقیقات اولیه پرونده برای رسیدگی به شعبه ۷۶ دادگاه کیفری‌استان تهران فرستاده شد و دو متهم در این شعبه مورد بازجویی و محاکمه قرار گرفتند. آنها که در بازجویی‌ها به تجاوز به زن جوان اعتراف کرده ‌بودند در جلسه دادگاه این اتهام را انکار کردند. 

شاکی در جلسه رسیدگی به این پرونده گفت: «متهمان من را به عنوان مسافر سوار ماشین کردند. در راه وقتی متوجه شدم خیال شومی دارند سعی کردم خودم را بیرون بیندازم اما درها قفل بود. آنها من را به بیابانی در اطراف تهران کشاندند و مورد آزار جنسی قرار دادند. هر دو این کار را انجام دادند و بعد هم تهدیدم کردند که نباید به پلیس گزارش بدهم یا شکایتی مطرح کنم اما من بعد از اینکه توانستم خودم را به ماموران برسانم موضوع را گفتم و بعد هم به پزشکی قانونی مراجعه کردم و نامه متخصصان در مورد اینکه مورد آزار قرار گرفتم در پرونده موجود است.» 

وقتی نوبت به دو متهم رسید آنها تجاوز به عنف را انکار کردند و مدعی شدند زن جوان دروغ می‌گوید و خودش به داشتن رابطه راضی بود. دو متهم گفتند: ما در سازمانی امدادی کار می‌کنیم و برای نجات جان مردم فداکاری‌های زیادی کرده‌ایم بنابراین امکان ندارد بی‌دلیل بخواهیم به کسی آسیب برسانیم. این زن دروغ می‌گوید و می‌خواهد کارهای خودش را توجیه کند. متهمان در مورد اینکه چرا در جلسات متعدد بازجویی به تجاوز به عنف اعتراف کردند، گفتند: در آن زمان نمی‌دانستیم معنای دقیق تجاوز به عنف چیست. متهمان همچنین در مورد اینکه چرا دختر جوان را به بیابان کشاندند سکوت کردند. 

بعد از پایان جلسه محاکمه هیات قضات شعبه ۷۶ رای بر اعدام هر دو متهم را صادر کردند و آنها را در تجاوز به عنف گناهکار دانستند. متهمان به این رای اعتراض کردند و پرونده به دیوان‌عالی کشور فرستاده شد. هیات قضات بعد از بررسی پرونده رای صادره را نقض کرد و خواستار بررسی بیشتر پرونده در شعبه هم‌عرض شد. با توجه به این درخواست پرونده دیروز به شعبه ۷۷ فرستاده شد و متهمان بار دیگر پای میز محاکمه می‌روند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hllll در تاریخ 1392/05/21 و 14:11 دقیقه ارسال شده است

خوب یک تجاوز به عنف به این متهمان محترم می نمودند تا معنای آنرا به صورت عینی و عملی و از عمق جان درک کنند. یا شاید هم معنایش را می دانستند ولی مجازاتش را نمی دانسته اند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 51,103
  • کدهای اختصاصی